Tuomas Parkkisen ohjaama esitys ei jää kompastelemaan historiallisiin yksityiskohtiin.
    Seinäjoen Evitaa katsoessa ei haittaa yhtään, vaikka ei osaisi sijoittaa Argentiinaa edes maailmankartalle. Tarinan jännitteet on ladattu niin vahvasti päähenkilöihin, erityisesti Helena Rängmanin häikäilemättömän loisteliaasti esittämään Eva Peróniin, ettei minkäänlaisten taustatietojen perään ehdi edes kysellä.
    Rängmanin Evita on näyttämön kiistaton valtiatar. Hän lumoaa yleisön laulullaan ja tanssillaan. Hetkittäin hän liihoittelee balleriinana tai intoutuu steppaamaan. Alkuvaiheen seksityöläisenä hän esittää hurjan tankotanssinumeron, joka ilmentää ennen muuta nuoren naisen määrätietoisuutta. Evita on täydellinen jopa kimittäessään läpi kiihkeimpien tilanteiden.
    Evita-musikaalin toimivuus on pitkälti kiinni varsinaisen pääparin välisestä kemiasta. 
    Tangokuninkaana tunnetun radiopersoonan Marko Maunukselan näyttelemä Che on harvinaisen selkeästi artikuloiva kertojahahmo ja leikkisyydessään oivallinen vastapari pirskahtelevalle Evitalle.
    Teatterin omasta henkilökunnasta löytynyt Esa Ahonen nousee edellisten rinnalle Juan Perónin haastavan katkelmallisessa roolissa. Oopperalaulajanakin tunnetulla Ahosella on todella tekniikka hallussaan. Rängmanin rinnalla hän on päässyt myös näyttelijänä hyvään vireeseen luodakseen hieman patsasmaisen henkilöhahmon pohjalta kokonaisen ihmiskuvan. 
    Jari Jaakonahon tangolaulaja, Petra Pääkkösen everstin rakastajatar ja Henna Sormusen varjon lailla Evitaa seuraava palvelija ovat musikaalin tehokkaasti toteutettuja sivuhenkilöitä. 
    Ensemblen joukosta erottuvat Evitan vanhempia näyttelevät Heikki Vainionpää ja Mia Vuorela. Heidi Ajanto saa huikean soolon Seteleitä sataa -kappaleen viittomakielisen kertosäkeen esittäjänä. 
    Koreografi Jukka Haapalainen pitää joukot hienosti liikkeessä…”